Cxemcast 093 – Anthony Junkoid
Інтерв'ю взяла Аміна Ахмед.
12.12.2022

Cxemcast 093 – Anthony Junkoid
Інтерв'ю взяла Аміна Ахмед.
12.12.2022



Gossiwor — Oceana, Pt. 1

Orcœur — Salle De Jeux

Ausschuss — Peaks

Fantasias Animadas — Camp Fire (La Escana)

Sunun — Korona Blues feat. Guest (Vocal Edit)

Employee — Wutai Tape Mix (Neewt's Psychic South Mix)

NOT399093 — Blind Bright Codex Building

Plead Slyngshot Neewt — Studio Relief

Visio — Youth Grows Forever

1995 Epilepsy — Liberties

Marcelline & Sunatirene — A Spell, A Rare Sound

E.A.R.L. — Rosa Del Inca



Де ти зараз? Ти виїздив кудись від початку повномасштабного вторгнення?


Я зараз у Боярці, це невеличке місто поряд із Києвом. Я тут майже від початку повномасштабної війни — це мій будинок, тут живуть мої батьки.

Я нікуди не виїжджав, весь час ми залишалися тут, трималися всі разом, попри те, що ще в березні 2022 року зовсім недалеко точилися жорстокі бої: у небі вибухали літаки, літали ракети й наш будинок здригався від звуків пострілів. Ми підтримували один одного, читали новини, жартували, я з батьком працював на городі, іноді ми прогулювалися округою, біля озер — виїхало багато людей, було безлюдно й незвично, але чомусь спокійно.


Як взагалі змінилося твоє життя після 24 лютого?


Моя дівчина виїхала за кордон, я не можу зустрічатися з багатьма близькими друзями, як раніше. Став більше читати, коли вимикають світло, при свічках, або з телефону.


Що саме читаєш?


Найцікавіше з останнього — це біографія голландського візіонера Еммануїла Сведенборга, написана з погляду психіатрії початку ХХ століття, та один із номерів музичного журналу «Аутсайдер», який виходив у Києві у 2000-х і писав про експериментальну музику.

Чи змінилося твоє ставлення до музики? Можливо, змінилися твої вподобання?


Ні, не змінилося — музика мені цікава так, як і раніше. Перші дні війни, звичайно, було не до неї — будь-який звук міг викликати страх, але досить швидко все повернулося на свої місця і музика в моїй кімнаті залунала знову: спочатку менш танцювальна, а потім і вона теж.


З того, що хотілося б відзначити це релізи лейблів Tax Free Records і Termina — класна лефтфілд-електроніка з джазовим вайбом, що зависає десь між делікатним мутант-дабом, дивним грув-хаусом та ембіент-фанком. Дуже заспокоює прозорий мінімал-фолк і авант-вейв від шведського лейбла Discreet Music, рекомендую всім цю гарну музику як аудіотерапію. Серед наших артистів можу зауважити чудовий альбом проєкту all options від учасників ком’юніті Pep Gaffe, а також надпотужний виступ грайнд-кор гурту Subscum на початку осені в кулубі Otel’.

Влітку та на початку осені ти активно виступав на різних вечірках. Як вважаєш, чи етично проводити такі події зараз?


На літніх заходах, де мені траплялося бувати і виступати, було дуже приємно бачити багато живих людей — нові гарні обличчя, сотні усмішок, поцілунки та обійми.


На твою думку, яка роль музики та іншого мистецтва під час війни?


Як на мене, під час війни роль музики і мистецтва загалом — повідомляти, доносити людям те, що попри все життя є і його не вбити нікому.


Як ти думаєш, як повномасштабне вторгнення вплине або вже вплинуло на українську культуру та її репрезентацію? Які зміни ти вже помітив?


Мабуть, війна прискорить самоідентифікацію, відкине все зайве, додасть невротичності та переживань. Спочатку я спостерігав великий творчий сплеск, зараз якийсь затишок, подивимося, що буде далі.


Ти співзасновник онлайн-ресурсу «ОКО», але, наскільки я знаю, ти вийшов з проєкту?


Так, над цим проєктом я майже не працюю, ним зараз опікується мій друг і партнер Тимоша Черничко у форматі сторінки в Інстаграмі.


В «ОКО» я займався, з одного боку, своєрідним культурним просвітництвом, а з іншого це було дослідження культурного поля сучасної інтернет-спільноти. Публікуючи найрізноманітніший контент, що ілюструє дивовижний абсурд сучасності, я намагався привернути увагу підписників до неочевидних, незвичайних і часто не зовсім привабливих особливостей нашого життя, показати їхню важливість та нерозривний зв’язок із нашою свідомістю.


З проєкту я не йшов, просто паблік змінився, колишня активність Вконтакті не має сенсу, а інші ОКО-платформи мені менш цікаві (через цензуру) і ними у міру сил займається Тимоша.


Як ви розподіляли роботу над сторінкою?


У нас ніколи не було жодних домовленостей, ми співпрацювали, повністю довіряючи смакам один одного — наша інтуїція нас ніколи не підводила, це було справді дивовижно і радісно. Єдине, що ми стежили, щоб не було повторів у публікаціях, до того ж Тимоша, як найчутливіший редактор у світі, витримував потрібний естетичний баланс, коригуючи мої нестримні публікації.


Чи надалі ведеш паблік «Блуждающая аудиозапись»?


«Блуждающую аудиозапись» я залишив у далекому 2015 році, хоча ненадовго повернувся у 2017, після писав музичні огляди для «ОКА», а потім перестав зовсім — там я публікував огляди-рецензії на цікаві для мене релізи, музику, яка мене хвилювала і чіпляла. Крім мене там писали ще кілька авторів, кожен у своєму меломанському ключі. Мої тексти, те про що і як я писав через якийсь час стали популярні у читачів. Для мене це був несподіваний і дуже натхенний досвід, в якому поєдналася моя любов до музики та літератури — можливість поділитися своїм внутрішнім світом, захопити та відкрити завісу таємниці. Було весело. Справа розпочата мною в БА, привела мене в результаті на 20ft Radio, де я продовжую транслювати спільні музичні відкриття у своїй передачі. Також у мене є телеграм-канал UNAUSSPRECHLICHEN KULTEN, присвячений цьому проєкту. Крім цього, з весни 2022 року я брав участь у створенні Grains of Peace, серії міксів від міжнародної музичної спільноти з антистресовим, заспокійливим змістом. Я брав участь у створенні концепції проєкту та виборі артистів.


Я також бачила твій канал ULTIMO MONDO OBSCURA. Розкажи більше про нього. Ти займаєшся ще іншими проєктами?


ULTIMO MONDO OBSCURA це колекція невиразної чарівності (gallery of obscure enchantment), там я збираю приклади тієї візуальної естетики, яка мені близька. Телеграм-канал з’явився з початком ковідних обмежень, навесні 2020 року — я сидів вдома і вирішив оформити свої візуальні уподобання у вигляді телеграм-каналу.


Ще раніше з’явився канал «ОНИ» про зустрічі людей з ультраістотами. Йдеться про феномен «інопланетян» (що це за істоти, я не знаю, думаю, що не істоти, зовсім) — незрозуміле явище, з яким людство стикаєтеся протягом усього свого існування. Знаючи, що до цих фактів прийнято ставиться, у кращому разі, з іронією, глибоко переконаний, що це одна з головних нерозгаданих таємниць нашого світу. У каналі я збираю найдивовижніші та абсурдні факти таких зустрічей, можливо пізніше буде якась аналітика.


Ну й насамкінець додам, що я з однодумцями проводжу в Боярському лісі літературні читання. Їх заснував мій друг, боярський письменник і художник Андрій Страхов. Крім нас двох є ще кілька постійних учасників з числа наших близьких однодумців. Кілька разів на рік ми збираємось у лісі, і ділимося своїми творами — їх слухають друзі, друзі друзів, іноді випадкові перехожі. Кожен, хто прийде, може прочитати те, що вважатиме за потрібне.


За останні пару років відбулося декілька цікавих зустрічей, на основі яких ми видали альманах «Паморока» із творами учасників. 50 екземплярів видання було розкуплено заздалегідь. Зараз готуємося до нової зустрічі і плануємо видати ще одну збірку.

Де ти знаходиш матеріал для своїх пабліків?


Оскільки я займаюся подібними дослідженнями доволі давно, то я підписаний на безліч блогів, є учасником найрізноманітніших форумів та спільнот, і далі знаходжу нові подібні формування, як у соціальних мережах, так і в невідомих глибинах інтернету. Ця, майже щоденна подорож, займає від кількох до десяти годин. Іноді я роблю перерву — інтернет-детокс.


Чому тобі подобається цим займатися?


Для мене це важлива частина мого життя — своєрідне наукове дослідження, нескінченний тріп із вивчення уяви та людського пізнання. І мені це дуже подобається — як власне можливість ділитися своїми знахідками, так і можливість продовжувати безкінечний пошук усередині та зовні життя.


Наостанок, розкажи, будь ласка, про мікс. Можливо, хтось із артистів для тебе є особливо цікавим?


Я довго розмірковував над тим, яким має бути мікс. Можливо, ембіентним, можливо, більш або менш експериментальним. У результаті треки, які в мене накопичилися під час одного із сеансів вебсерфінгу, склалися буквально за годину в цілісне оповідання: тоді я часто спілкувався з друзями, у яких виникли труднощі в стосунках, ми ділилися один з одним своїми історіями, роздумували, засмучувалися і намагалися не сумувати. Тому, мабуть, мій мікс саме про це — про стосунки між близькими людьми на тлі соціальних потрясінь.


З артистів, чиї треки увійшли до міксу, я би виділив двох: Fantasias Animadas — експериментальний мінімал-хауз з Аргентини 90-х і 1995 Epilepsy — тривожний, синематичний д-н-б, випущений лейблом Діна Бланта у 2020 році.

Ми використовуємо файли cookies.