Cxemcast 085 – Shapednoise
Інтерв’ю взяла Марія Устименко.
28.07.2020

Cxemcast 085 – Shapednoise
Інтерв’ю взяла Марія Устименко.
28.07.2020



Lucy_Liyo - Who You Feed
Speaker Music - Amerikkka's Bay (ft. Maia Sanaa)
ARS WAS TAKEN - Sneakin
Charli XCX - Pink Diamond
100gecs - 800db cloud (Shapednoise "Smokin' a zip in a day" edit)
Brodinski feat. 645ar - Fast (Kai Whiston Remix)
DrownMili - BAD ACID +++ (PROD. MATHIASTYNER)
Young Miles - classic type beat
TNGHT - Serpent
Nazar - Immortal
Arca - @@@@@
Firma Do Txiga & Puto Anderson — Éh Brincadeira
Mikey Dollaz vs Shapednoise - I Got It (Evian Christ edit)
Skee Mask - Reefer Madness
Crystalmess - Issa Revenge Because Music
Dømochevsky - MARS RISING
Jasmine Infiniti - HOWEVER
Special Request - Wallabies
GRRL - Overload
Cocktail Party Effect
Ewa Justka - The House Covered in Grape Leaves
Zebra Katz - ZAD DRUMZ
Buttechno - xsaw
CS + Kreme - Mount Warning



Про що ти думав, коли записував цей мікс?


Я уявляв, що діджею на Схемі, і хотів поставити музику, яка мені зараз подобається. 


Де зазвичай шукаєш музику?


Я досі люблю слухати платівки у рекорд-шопах, але останніми роками роблю це не так часто. Більше купую онлайн: як вінил, так і цифрові релізи. Мені подобається підтримувати артистів та лейбли без посередників. Круто, що на Bandcamp та Soundcloud можна знайти дуже талановитих артистів, у яких поки немає можливості працювати з лейблами чи поширювати свою музику традиційними способами. Там вони можуть релізити усе, що хочуть, і коли захочуть. Я думаю, це круто — тепер у кожного є шанс показати свою музику. 


Чи ілюструє цей мікс твої побутові музичні смаки? У нього широкий спектр: від Speaker Music до Charli XCX. 


Ага, я люблю слухати музику з різних площин та спектрів. Я доволі відкритий. 


А втім, нойз — магістральний напрям у твоїх сетах та твоїй музиці. Чому він тобі близький?


Шум як фізичне явище та небажаний акустичний феномен оточує нас щодня. Люди зазвичай розглядають його як щось бридке та докучливе. Мені здається, дуже цікаво виліплювати з цих звуків щось красиве. 


Разом з останнім LP Aesthesis вийшло доволі моторошне відео на твій трек Blaze. Чому ти обрав такий відеоряд? 


Моя музика доволі яскрава, провокативна і тілесна, тож я гадаю, що важливо відобразити це у візуальній естетиці. Важливо передати певні відчуття й емоції, аби відео та музика разом переносили тебе у певний простір. 


Ти створив це відео разом з фільммейкером Педро Маєю та перформером Aun Helden. Як у тебе влаштований процес співтворчості?


Мені до душі працювати з близькими мені людьми, які мають певний інтерес до моєї музики. Я завжди кажу, що з артистами, з якими співпрацюєш, важливо мати не лише спільне бачення на професійному рівні, а й гарний особистий зв’язок. 


Ти був з ними знайомий до того, як ви почали колаборацію?


Я знав Педро пару років і був знайомий з деякими роботами Aun Helden, хоч і не знав їх особисто. А Педро з ними вже перетинався, тож ця колаборація була його ідеєю. Вони вже певний час намагалися зробити щось разом, і ми вирішили, що Aesthesis буде гарним проєктом, щоби залучити Aun Helden, адже вони теж фанат моєї музики.


Наскільки близько ви співпрацювали?


Педро обговорював зі мною різні ідеї, але більшість речей вигадав сам. Якщо мова про аудіовізуальне шоу, я хотів, щоби ми зробили щось на сцені разом, і щоби це не була просто моя фігура на тлі екрану. Наше шоу — потужний досвід, і люди зосереджувалися на ньому в цілому, а не просто на мені.


До речі, як ви змогли перетворити цілий альбом на аудіовізуальне шоу?


Для цього проєкту ми збирали різні фото- та відеоматеріали. Педро зазвичай працює з аналоговими медіумами, і це був його перший досвід з цифрою. Він хотів зробити щось незвичайне, щось, що пасуватиме моїй музиці з її чіткістю та виразністю. Педро хотів поекспериментувати, тож залучив типові для роботи з плівкою методи в інший медіум. Візуальна складова шоу базується створенні глітчів та помилок, а також на роботі з подвійним екраном та моєю тінню, яка видозмінюється за допомогою світла.


Як ти себе ідентифікуєш? Діджей, музикант, перформер?


Я почав діджеїти, коли був малий — купив свій перший програвач у 11–12 років. Почав писати музику, коли мені було 19 чи 20. Я вивчав звукорежисуру та продакшн, а потім працював як саунд-дизайнер. Мої перші виступи як Shapednoise були діджей-сетами, але після свого першого альбому я вирішив грати наживо, бо людям це особливо подобається. Мало сенс робити свої виступи більш напруженими та більш візуальними — мені до вподоби працювати у різних спектрах. 


Ти мав достатньо місць, де міг би вдосконалювати свої діджейські навички, на батьківщині, в Італії?


Зазвичай я діджеїв на закритих заходах, разом з друзями, адже на той час мені не подобалася сицилійська клубна сцена. Ми організовували свої вечірки та підпільні рейви, щоби мати змогу робити все інакше. Я грав в італійських клубах лише два рази, коли жив у Мілані, а потім переїхав у Берлін. 


А яка зараз ситуація на Сицилії? Щось змінилося?


Гадаю, зараз чимало людей цікавляться нетиповою електронною музикою, але проблема полягає у тому, що у нас немає відповідної інфраструктури. Обмаль закладів, нема державної підтримки. Більшість всього на Сицилії відбувається на східному узбережжі, у містах штибу Катанії. У них більш яскраве нічне життя, а в Палермо все відбувається на вулиці. Звісно, там ставалися і гарні речі — приміром, Manifesta Biennal — але я не думаю, що це сприятиме серйозному розвитку у майбутньому. Manifesta пройшла, і за рік місто повернулося у попередній стан. 


Чому так сталося? І що треба було зробити інакше?


Можливо, річ у тім, що Manifesta проводилася людьми й для людей з інших міст, а не для жителів Палермо. Підтримувати та просувати мистецтво так, як це було під час Manifesta Biennal, треба на постійній основі. Зокрема, важливо підтримувати ту інфраструктуру, яка була створена під час бієнале. 


Разом зі своїми італійськими друзями, Ascion і D. Carbone, ти керуєш двома лейблами: REPITCH і Cosmo Rhythmatic. Чим вони відрізняються?


REPITCH був заснований майже 10 років тому, він фокусується на клубній музиці. Мої партнери, Давіде та Паскуале, створили концепт цього лейблу. Тоді я жив у Мілані, вони ділилися зі мною своїми ідеями, і я захотів приєднатися. За два роки я почав рухатися в іншому музичному напрямку, тож вирішив заснувати Cosmo Rhythmatic, щоб мати особисту платформу, за допомогою якої я міг би видавати музику, що відповідає естетиці нойзу. На цьому лейблі виходить музика широкого спектру, що надихається ритмічним нойзом, ембієнтом, дроуном, і не обов’язково є клубною. 


У кінці місяця на Cosmo Rhythmatic виходить новий реліз. Розкажи про нього. 


Так, 31 липня вийде новий запис Шеклтона, створений у колаборації з польським кларнетистом та мультиінструменталістом Вацлавом Зімпелем. Це приголомшлива суміш авангардного джазу від Вацлава та шеклтонівської езотерики, з якої виникає нова ритуальна транс-музика. 


Вони звернулися до тебе вже як проєкт?


Так, вони працювали разом над записом і запитали, чи не буде це мені цікаво. 


Співпраця з кимось, кого знаєш давно, сильно відрізняється від роботи з новими людьми?


Не думаю. Якщо у вас є зв’язок, не важливо, як давно ви знайомі. 


Що порадиш митцям, які хотіли б частіше колаборувати? 


Я завжди намагаюся робити це максимально спонтанно. Однак, якщо тобі хтось справді подобається, немає нічого поганого в тому, щоби піти на контакт і подивитися, чи буде їм? цікаво зробити щось разом.

Ми використовуємо файли cookies.