Cxemcast 025 – Zolaa.
Інтерв'ю взяв Богдан Конаков.
27.08.2015

Cxemcast 025 – Zolaa.
Інтерв'ю взяв Богдан Конаков.
27.08.2015



01. Ital - The Citadel
02. Lucy and Klock - Bliss
03. AL-90 - Stimulate08.11. (Unreleased)
04. D. Towärds - Untitled (Unreleased)
05. SZO - II
06. Youngg P - Masher Track (Unreleased)
07. Nissan Groove - Untitled Edit
08. Rogue Trades - We Lost Everything
09. Rhytmic Theory - Shores Of Caladan
10. Novacom - Tranche
11. D'marc Cantu - Hungry For People
12. Erofeev - Red Ruthenia
13. Computer Graphics - Megatraveller (Computer Graphics Bootleg)
14. Recid - Untitled (Unreleased)
15. Lone Dancer - Void Simulation (Unreleased)
16. Voin Oruwu - Untitled (Unreleased)
17. Internet Spy Machine – MMMDXSBOT



Розкажи про свої релізи. Зараз видаєш те, що написав ще давно?


З цим завжди все виходить не так, як хотілося б. Перший реліз був готовий майже за рік до виходу. Шукав лейбл, чекав поки доб'ють ремікси… У результаті і з тим, і з іншим були проблеми. Мені набридло, тож я надіслав два треки Робу з Dred Collective — у той час вони мали рубрику Free Track Thursday. Нехай краще зіллє ці два треки, ніж вони будуть лежати на моєму Soundcloud з сотнею фоловерів. Але в підсумку Робу сподобався матеріал і він запропонував допомогти з реміксами й випустити ЕР на його лейблі. З Hyperboloid Records теж усе доволі випадково вийшло: я періодично скидав демо Льоші Пікселорду, і одного разу він запропонував написати трек для компіляції з двадцяти треків від пост-СНД продюсерів (половина вийшла на вінилі, половина на касеті). З цим релізом пройшло все якось простіше, але не без курйозів. Далі мене любили «відсилати» подалі від Києва: після релізу Льоша давав інтерв'ю про компіляцію для Синдрому Болелова (радіопередача на Москва FM), і спершу Zolaa. виявився продюсером з Казахстану, потім з Донецька, а в ще одному рев'ю — з Угорщини. Останнє цілком виправдано: з творчістю Zolaa без крапочки я давно знайомий (хе-хе).

Але це так, заради сміху. Головною проблемою лишалося те, що я швидко змінював уявлення про власну творчість, а видавалося все вкрай повільно. Тож я дропнув багато своїх проектів, і весь минулий рік тільки стежив, як виходять запізнілі релізи друзів з моїми реміксами. Зараз я накопичив достатньо матеріалу і твердо визначився з тим, що хочу писати і грати. Сподіваюся, скоро все почуєте.


І які в тебе плани?


Говорити про найближчі плани тепер лячно, адже щось постійно йде не так, якщо не берегти таємницю. А ось в майбутньому планую точно повернутися до неелектронної музики і записати вдома one-man-band альбом. Як кажуть, there is no former black metal player!


Ти говориш про швидку зміну настроїв. Можеш дати ретроспективу свого творчого пошуку? До речі, не думаєш, що постійні зміни — тільки на шкоду?


Переваг у змінах настрою небагато. Оскільки до того моя музика мала кардинально протилежний характер, хотілося перейти від одного до іншого не так різко і контрастно, але вийшло не зовсім так, як хотілося. Ретроспектива невелика: джук і біля нього, бейс, хаус і техно. Ну і якихось чітких меж в переході я б не виділяв, усе поступово зростало, змінювалося, і не скажу, що зараз я не користуюся прийомами зі свого «музичного минулого».


Як думаєш, джук ще має потенціал підривати танцполи?


Не пам'ятаю, щоб він у нас особливо підривав танцполи. Якогось масового хайпу в Україні і не було, крім декількох івентів в Хlib. Той же Dj Rashad радше зайшов як музика для плеєра, і повернутися воно може тим самим чином — нещодавно говорив про це з хлопцями з Берези. У цьому жанрі достатньо місця для експериментів, і якщо музика розвивається за спіраллю, то зараз, здається, вдалий час для нового витка. Час повертатися до витоків! Може, і я дозрію до 160 bpm.


У міксі багато треків локальних продюсерів. Тобі важливо зберігати локальність музики?


Мікс складається переважно з треків близьких і не дуже близьких друзів. Я вважаю, що колаборація і взаємна підтримка в музиці — це круто, як і локальні тусівки, які часто мають особливе, впізнаване звучання. У цьому плані мені найбільше подобається Oblast, група продюсерів з Самари, — їх варто зацінити! Заснована вона, до речі, одним відомим джук-продюсером. Таких прикладів в сусідній країні чимало: той же Гост Звук або John's Kingdom. У Києві (та й в Україні загалом) багато крутих хлопців. Шкода, що не можна навести приклад спільнот, як вище. Інтернет-знайомих багато, і я знайомий з деякими особисто, ти ніби всіх знаєш: Youngg P, Recid, Voin Oruwu. Одного разу точно побачимося з Майлзом Lone Dancer і Льошею Nissan Groove, зуб даю!


Що може допомогти об'єднається діджеям і продюсерам? Може, певні ідеї чи настрої?


Важко відповісти. Ідеї, настрої — не єдине, що потрібно, ідеї уже начебто траплялися. Варто просто більше ділиться один з одним... Ось я це кажу, але сам дуже соромлюся, перш ніж скинути щось друзям.


А де місцеві лейбли тоді?


Українські лейбли... Тут все просто: створювати нові дорого й невигідно. Музику в діджитал форматі у нас не купують, а вінил або інші фізичні носії — і поготів. Це я кажу про масу, звичайно.


А що зараз з лейблом Kiev House?


Kiev House в Київ-відпустці! Але повернеться з неї досить скоро і буде готовий презентувати приємний звук від одного молодого і поки невідомого київського хлопця!


Тобі не здається, що Kiev House затягнув свою відпустку?


У головного київхаусера (Cape Cod) було багато справ. У мене тепер МелоРінг новий, можеш набрати, зацінити. Тож відпустка виправдана!


Один з треків — від Діми Koloah? Можеш відкрити суть його нового проекту?


Суть проста. Діма заходився робити музику, аби вона подобалася йому, а не аби сподобатися певній кількості людей. Він — талант, дуже чекаю його публічного дебюту з новим проектом.


Виходить, під монікером Koloah видавалася музика, написана «для певних людей»?


Я про те, що Koloah був більш орієнтованим на комерцію, а Voin Oruwu — «для душі».


Подейкують про новий сезон в 56. Чим для тебе став цей клуб?


Для мене це рідний дім! Приємне місце, з яким пов'язано вже чимало, хоча я провів там всього-на-всього сезон. Порівняти можу хіба з Хlib. Хочу назад, за ґрати!

Ми використовуємо файли cookies.